Om mig själv

Tänkte skriva lite mer om vem jag är, då kör vi! 

Linnea heter jag och är snart hela 18 år. Jag bor i Stockholm som jag förövrigt har gjort hela mitt liv. Mina drömmar ligger dock inte i Sverige utan kanske i England, Usa eller varför inte Australien. Men det känns rätt oklart för mig just nu. Många skulle nog säga att jag är ambitiös men mina ambitioner är skyhöga, kan ni tänka er denna tjej på 161 cm över marken hinna med över tio olika yrken innan hon blir 70 år? troligtvis inte, men det tror jag! Det är i slutändan det viktigaste, att våga tro på sig själv. 

Om jag ska nämna några saker jag har en förkärlek till onyttiga men alldeles underbara sötsaker och dofter. En kille som luktar gott kan få mig på fall vilken dag som helst, men jag har redan min prins. Tyvärr 1000 mil bort. Jag har varit i ett distansförhållande i 2 år med den bästa killen i världen. Han får mig att le och känna underbara känslor som ingen annan kan. Det är jobbigt ibland men varje gång vi träffas blir jag bara mer kär. 

Andra saker jag gillar är inredning, laga mat, kolla på film, segla, shoppa, fotografera, kolla på youtube videos, pretty little liars, dansa, resa, gå på promenader, mysa, kramar och pussar och mycket mer. Mitt hela intresse för smink och skönhet tog ordentlig fart i somras. Jag kunde sitta och kolla på videos på youtube i flera timmar. Jag älskar även att dela med mig av saker vilket är varför jag älskar att blogga. Om ni redan nu har några förslag på vad ni vill att jag ska skriva om kommenteraaa! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0