Välkommen till min blogg!

Hej allihopa!

Den här bloggen är tänkt att vara en skönhetsblogg ända ut i kanterna. Därför kommer den endast handla om skönhet. Just namnet "beautified" som översätts till förskönad på svenska tycker jag kan ha många innebörder. Du måste inte bara ha ett förskönat utseende med lockar, smink och klackar utan även ett förskönat liv som för mig innebär minnen och glädje. Det som jag vill dela med mig av helt enkelt. Jag kommer alltså ibland ge er små inblickar i mitt liv. Om ni vill veta mer om mig kan ni kika in på min personlig blogg (www.linnealjungss.blogg.se) där ni hittar allt möjligt. 

Jag vill ha två separerade bloggar för i den här bloggen vill jag skriva om allt som rör skönhet. Vilket jag tror skulle blivit för mycket i en och samma blogg. Jag tycker det inte finns så många skönhetsbloggar i Sverige heller så jag hoppas att ni kommer gilla den här bloggen. Bamsekramar ♥


Kommentarer
Postat av: Karina

Åh vad fin!!

Svar: tack :)
Linnea Ljung

2013-10-06 @ 00:07:21
URL: http://fames.se/karinahidalgo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0