Tinted lip balm

Till er som inte gillar att ha ett starkt läppstift på läpparna under vardagarna skulle jag rekommendera dessa. De är en blandning mellan ett läppstift och ett läppbalsam. De gör läpparna ordentligt återfuktade och samtidigt ger en svag färg på läpparna. Den sista är som ni ser lite mer pegmenterad och lutar lite mer åt läppstift hållet. Medans de ljusrosa lämnar en svag men glansig färg på läpparna. Ni kan hitta alla dessa i olika återförsäljare i Sverige bl.a. Kicks, Åhlens etc. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Linnea :) Vad kul att du startat en ny blogg :) Tänkte att jag skulle svara på din fråga här så du verkligen ser!

Jag skulle rekommendera att du först bygger upp ett läsarantal per dag som är ganska stadigt. Jag själv hade inte alls många produkter när jag startade min blogg men jag bloggade så gott jag kunde om det lilla jag hade, sedan när jag kommit upp i kanske 200-300 läsare per dag började jag ta kontakt med sminkmärken och berättade om min blogg, bara för att komma ut med den lite :) På det sättet började jag få produkter skickade till mig :) Sedan när din blogg blir större kommer det där med automatik!

Hoppas att det var till någon hjälp! Kram :)

Svar: Åh det låter helt perfekt, tack så mycket! :) Hoppas att min blogg ens kommer i närheten av din, tycker den är så bra!!
Linnea Ljung

2013-10-06 @ 19:24:44
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Postat av: jussicas beauty ♡

Fina färger det var, tycker dior stiftet är snyggast! :)

Svar: Ja absolut till utseendet!
Linnea Ljung

2013-10-19 @ 09:59:03
URL: http://fames.se/jussicas
Postat av: Perfect Sexy Schoolgirl

I do agree with all the concepts you have presented on your post.
They're very convincing and will certainly work.
Still, the posts are too short for starters. May you please prolong them a bit
from next time? Thanks for the post.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0